Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Afyonkarahisar

Valilikler

T.C. Başmakçı Kaymakamlığı Resmi Web Sitesi
T.C. Başmakçı Kaymakamlığı Resmi Web Sitesi
T.C. Başmakçı Kaymakamlığı Resmi Web Sitesi
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Kaymakamlık Logosu
  • BAŞMAKÇI
  • MAHALLİ İDARELER
    Basmakçı Belediyesi Muhtarlar
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
2
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kaymakamlık Logosu
  • BAŞMAKÇI
  • MAHALLİ İDARELER
    • Basmakçı Belediyesi
    • Muhtarlar
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

BAŞMAKÇI SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI'NDAN BÜRO GÖREVLİSİ ALIMI ILANI

02.07.2018
AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI-SOSYAL YARDIMLAR GENEL MÜDÜRLÜĞÜ AFYONKARAHİSAR VALİLİĞİ-BAŞMAKÇI İLÇESİ
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar doğrultusunda Sosyal Yardımlaşma Ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyetinin 02/07/2018 Tarih ve 73  Sayılı Kararı Gereği, Afyonkarahisar İli Başmakçı İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına, Boş bulunan Bir Adet “Büro Görevlisi “ Kadrosuna Atama yapılmak Üzere Sözleşmeli Personel Alınacaktır.
ADAYLARDA ARANAN ŞARTLAR VE ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR.
 
1-İŞİN MAHİYETİ
İşin süresi: Belirsiz Süreli-Daimi (2 Ay Deneme Süreli)
İstenilen işgücü sayısı: 1 (Bir )
Meslek: Büro Görevlisi
Eğitim Durumu: 4 yıllık yükseköğrenim kurumlarından mezun olmak
2-ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER
A-GENEL ŞARTLAR
  1. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
 
  1. Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
 
  1. 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
 
  1. Erkek adaylar için askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,
 
  1. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
 
  1. Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek vücut, akıl sağlığı ve vücut sakatlığı ile özürlü bulunmamak,
 
  1. Türk Ceza Kanununun 53’üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkum olmamak,
 
  1. Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak,
 
  1. Adaylarda; 4 yıllık eğitim veren yükseköğretim kurumlarından mezun olmak, 2016 veya 2017 yıllarında ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavından KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak şartları aranır.
 
B- Özel Şartlar
  1. İyi derecede bilgisayar (Windovs, Word, Excel, Powerpoint vb.) kullanabiliyor olmak
  2. En az (B) sınıfı sürücü ehliyetine sahip olmak, aktif olarak araç kullanabiliyor olmak,
  3. Sınav için gerekli şartları taşımadıkları sonradan anlaşılanlar sınavı kazanmış ve göreve başlatılmış olsalar dahi sınavları iptal edilir ve görevlerine son verilir. Bu yüzden hiçbir hak talep edemezler.
  4. Başvuru süresi bittikten sonra alınacak personelin  (5) katı aday en yüksek puandan başlayarak sıralanacak ve mülakata çağrılacaktır. Mülakat Komisyonu tarafından yapılacak değerlendirme sonucunda 1 asil 1 yedek olmak üzere 2 aday belirlenecek, asil aday ile sözleşme imzalanacaktır.
  5. Üniversitelerin 4 yıllık Fakülte mezunu olmak,
  6. Kazanan adaylarla 2 aylık deneme süreli sözleşme imzalanacak olup, bu süre sonunda performansa dayalı olarak, sözleşme yenilenecek veya fesih edilecektir.
  7. Başvuru yapanlar arasından Mütevelli Heyetince işi yapmaya hiçbir adayın yeterli görülmemesi durumunda adayların işe alımı konusunda Karar Mütevelli Heyetine aittir.
       8. Müracaat edecek olan adayların son 6 aydır Başmakçı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olması.
 
II.MÜLAKATA ÇAĞRILANLARDAN İSTENİLENECEK BELGELER
 
 
1-Bitirdiği okul diploması veya okul çıkış belgesi fotokopisi
2-Nüfus cüzdanı fotokopisi ( T.C Kimlik Numaralı),
3-2016 veya 2017 KPSS P3 sınav sonuç belgesinin fotokopisi,
4- Erkek adaylar için askerlikle ilgisi olmadığını gösterir belge,(terhis belgesi veya tecil belgesi)
5-Adli sicil kaydı,
6-4 adet fotoğraf,
7-En az (B) sınıfı ehliyet fotokopisi,
8- Müracay edecek olan adayın son altı aydır Başmakçı İlçe sınırları içinde ikamet ediyor olması
8-Yerleşim yeri belgesi (İkametgah belgesi),
9-Deneyimlere ilişkin belgeler ve özgeçmişleri (Özgeçmiş mektubunda doğum yeri, doğum tarihi, eğitim durumu, özel nitelikleri, aile bilgileri gibi konulardan bahsedilecektir..),
10-Aile Hekimliğinden alınacak sağlık raporu 
11-Kazanan adaydan daha sonra tam teşekküllü hastahaneden sağlık kurulu raporu istenecek
12-Adaylar tarafından online başvuru “ön başvuru” niteliğini taşıyacak olup, özel şartlar bölümündeki şartları kanıtlayıcı nitelikteki evrakların mülakat öncesi Vakfa şahsen teslimi ile birlikte başvuru süresi tamamlanmış olacaktır.
 
Posta yolu ile gönderilen evraklar kabul edilmeyecektir.
 
III.BAŞVURU ŞEKLİ VE SÜRESİ
 
 
  1. Başvuruda bulunacak adaylar, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün http://www.sosyalyardimlar.gov.tr/tr/ adresinden (SYDV Personel Alım İlanları) sekmesini kullanarak, başvurularını online olarak yapacaklardır. Başvurular 02/07/2018/ tarihinde başlayacak olup, 09/07/2018  günü saat 17:30 itibariyle sona erecektir.
  2. Başvurusu kabul edilen adaylar gerekli belgeleri online başvuru sonrası 10/07/2018  Temmuz 2018  mesai bitimine kadar Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfımıza teslim edeceklerdir.
  3. Başvuru sırasında eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.
  4. Başvuru yapan adaylardan KPSS P3 puan türünden en yüksek puan almış olan ilk 5 (Beş) aday mülakata çağrılacaktır.
DİĞER HUSUSLAR
  1. Atamaları yapılmayan adayların başvuru evrakları, yerleştirme sonucunun ilanından itibaren 15 gün içinde aday tarafından yazılı talep edilmesi halinde iade edilecek olup, belirtilen süre sonrası yapılacak talepler dikkate alınmayacaktır.
 
IV.SINAVIN YERİ VE ŞEKLİ
  1. Sınavın Şekli: Sözlü (mülakat) olup, adaylar 100 puan üzerinden Mülakat Heyeti Üyelerince değerlendirilecektir.
Sınavın Yeri ve Saati: Sınav, 11/07/2018  Çarşamba  günü saat: 10:00 Başmakçı Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Toplantı Salonunda Vakıf Mülakat Heyeti üyelerince yapılacaktır.
 
Belirtilen gün ve saatte sözlü sınav için hazır bulunmayan aday sınava girmemiş sayılır ve hiçbir hak talebinde bulunamaz.
  1. Adaylar, başvurularını Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğünün http://www.sosyalyardimlar.gov.tr/tr adresindeki SYDV Personel Alım İlanları sekmesinden online olarak en geç 09/07/2018/  günü saat 17:30’a kadar gerçekleştirebileceklerdir.
 
  1. Mülakat sınavı sonucunda kazanan adaylar 12/07/2018 tarihinde Başmakçı Kaymakamlığı ilan panosu www.basmakci.gov.tr‎  web sitesinden ilan edilecek ve bu ilan ilgililere tebliğ sayılacaktır.
  2. Nihai sınav sonucu, KPSS P3 Puan türünden adayın almış olduğu puan ile adayın sözlü sınavdan almış olduğu puanın aritmetik ortalaması ile belirlenecektir.
 
  1. Vakfımız mülakat sonucunda personel alıp almamakta serbesttir.
 
Başmakçı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
İRTİBAT TELEFONLARI
0 (272) 411 22 44
Kamuoyuna ilanen duyurulur.
 
 
 
                                                                                                    Yakup KILINÇOĞLU
                                                                                                               Kaymakam
                                                                                                             Vakıf Başkanı
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • içişleri Bakanlığı
  • Afyonkarahisar Valiliği
  • Resmi Gazete
Gülistan Mahallesi/Hükümet Önü Caddesi/NO.15/BAŞMAKÇI/AFYONKARAHİSAR
0272 411 33 90
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız